Friday, September 09, 2011

no title ^_^

pergh...lme gler aku ta update blog niyh...
even though blog niyh x sehebat mne tp blh laa...
niyh laa medium aku nk meluahkan perasaan...
huh...selesai bermadah...
3 ari jewk lg aku nk gi plkn...
bermkne aku akan tinggalkn 
semua peps dlm fb,tagged,kampung chat n other medan chat yg laen...
ha sbot psal Tagged!!!
pergh serabot pale otak!!!!
blh plak x blh sign in gune FB !!!
FUCK btol!!!!
saat2 da kritikal niyh adew jewk laa yg x blh...
3 ari jewk lg kot...
aku akan pergi menunaikan amanah
drpd KERAJAAN MALAYSIA
hahahahahahahaha...
BERKHIDMAT UNTUK NEGARE!!!
berkhidmat laa sgt...hahahaha...
cner laa aku nk bkk Tagged niyh...pening pale...
da laa aku serabot ade sorg mamat niyh amek hp aku...
EAAAAA!!! BODO PULANGKAN HP AKU LAA!!!!
idoyai...cner nk buat niyh...
sesak kot...
huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment