Saturday, December 03, 2011

Yea!!!!! tamat sudah PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA


x dapat diungkap perasaan...
gembira,sedih,sayu semua ada....
aku rase gembira sebab dpt kehidupan lame aku...
wich is i've got my car back,
i've seen my mum n my dad back...
everything laa aku dapat balik...
aku sedih dan sayu sebab
TERPAKSE tinggalkan KEM SEMBRONG..
beribu memori aku di KEM SEMBRONG...
semuanya kenangan indah...
antaranya aku belajar main bola tampar bersama 
cikgu kesayangan aku iaitu Cikgu Alias 
dan x dilupakan juga...
KAPT(B) Zulkiflee bin Tajuddin 
yg telah memberi peluang kpd aku,
wira dan wirawati yg laen 
untuk blajar bermain bola tampar.....
seriously...mmg aku x pndai langsong maen bola tampar..
1 of the most sukan yg pling aku bnci
sbb bola tampar blh menyebabkan cedere pd tgn...
Alhamdulillah...
selepas aku,wira dan wirawati yg laen diasuh
oleh dua org yang hebat...
bg aku bola tampar tuh adalah 1 sukan yang 
sgt menyeronokkan selain dpt menerapkan sikap
tlong menolong,bekerjasama,bertoleransi dan sebagainya...


ade seorang yang telah mmberi aku semangat untuk melakukan 
aktiviti fizikal iaitu Cikgu Edlin Suhaira...
aku jdkan beliau idola dan inspirasi aku
untuk melakukan aktiviti  fizikal....
aku juga trut kagum dgn semangat beliau....

trus terang aku katakan mmg seronok berada di bumi SEMBRONG...
disini aku ingat merakamkan sejuta terima kasih kpd 
1: KAPTEN (B) ZULKIFLEE BIN TAJUDDIN
2:GURU2 BRAVO COMPANY
: Cg Azlan
:Cg Hafir
:Cg Zainuddin
:Cg Jaja
:Cg Z
:Cg Normah

JASA KAMU SEMUA TETAP DALAM INGATAN SAYA

BOLA TAMPAR DI KOMPLEKS SUKAN PAGOH

ERIN DAN AKU

HEMA,YI LING,AKU N SARI


KEBANGGAAN AKU
(BENDERA BRAVO COMPANY)

No comments:

Post a Comment