Friday, August 19, 2011

Kesetiaan aku dan keegoan aku milik Sekeping Hati

hurm....
aku ego???
ye aku memang ego...
rmai ckp aku ego...tp dri mnew dtg nye ego aku
klau bkn datangnye dari kau,kau,dan kau....
LELAKI

aku setia???
cner nk jawab ek???
korang rse???

let me tell u....
.
..
...
....
.....

teeeeeeeetttttttttttttt!!!

JAWAPAN NYE TIDAK!!!!

mmg aku tidak setie....
knp aku x setie???
jawapannye ada pada kau LELAKI!!!
LELAKI YANG TELAH MENGHANCURKAN HATI AKU!!!

aku blh bercinta dengan kau,kau n kau LELAKI
tp x mungkin HATI  aku akan setia pada 
KAU LELAKI!!!

aku mmg pegangg kate2 niyh...
X NIKAH LAGI BUAT APEW NK SETIE!!!
USELESS!!!!

tanye minda tanye hati...
relakah kau disakiti???
relakah kau dikhianati???
relakah kau dihancuri??

TUDAK SAMA SEKALI BUKAN!!!

aku kenal cinta sejak usie mude...
x kire laa cinte nyet2 kew,cinte mati kew...
aku kpel since aku 12 thun..
usia yang muda untuk jatuh cinta...
namun..
aku ditnggalkan tanpa khabar berite...
Lan dari Johor...
itu lelaki pertame hadir dlm hidup aku...
die dtg dan die pergi sesuke hati...
dan itu cukup memberi impak maksima kpd aku...
aku cari cinta laen...
DAPAT!!!
tp putus juga akhirnye...
dan begitu lah juga selepasnye...
 dan disebabkan itu..
ego aku terhadap lelaki semakin tebal...
tp aku x mampu MEMBENCI lelaki!!!
knp aku x mampu??!!!
tanye Allah maha berkuase lg hebat yang telah mencipte
sekeping hati yang telah hancur milik AZIZAH sekarang.....
bkn menyalahkan takdir...
cume itulah realiti...

No comments:

Post a Comment