Wednesday, March 23, 2011

SPM RESULT.... Alhamdulillah ^^'

Alhamdulillah,result aku ta seterok mane...boleyh dikatekan ckop2 makan laa...yang buat kacau Math uh....atoiyai...ciyez ckp...Math uh musoh ketat aku kowt...dri kecik lg aku mmg ta minat gler dengan Math....mcm apew jewk...na ingat fomuler laa apew laa.....dengan result aku tuh...Alhamdulillah aku boleyh sambong study....result aku ta seterok yang aku sangke...boleyh laa masok mnew2 kolej kot...blh kew klau math x seberape??? hahahahahaha .... btol laa member aku cakap...ape yang kite target memang x kan lulus...yang kite tak target tuh lulus....giler babi aku target BI aku dapat B+ ....tp apewkan daye ta dpt...
aku menaroh seluruh harapan aku kat BI aleh2 x dpt plak... mmg sedeyh laa jgak....BI subjek feveret aku...
aku pown ta sangke jadi cm tuh....memang hampe gler arr wa cakap luuu.......

aku adew beberape pilihan samaada buat sijil(Dandanan Rambut) @ diploma(Tuorism Management) @ diploma(Multimedia) n diploma(Hotel Mangement)...x tau na pilih mane....klau boleyh sume aku na buat...wakakaka...poyo jewk.....hahahahah...aku kene pk betol2 untuk buat pilihan.....coz bende niyh untuk mase depan aku...aku yang nak senang carik keje nanti...bukan orang laen....mak aKU selalu bebel...'ko jugak yang nak senang nanti bukan orang laen,ko sendiri tentukan mase depan ko'...iye laa mama....pesananmu akan sentiase ditelinger kanan kuor tlinger kiri...wakakakaka....x dew laa sekejam tuh aku pown....

lepas niyh adew lagi misi yang aku kene selesaikan.... LESEN 'P' n PLKN...pergh citer sal PLKN...memang jem kepaler otak aku...3 bulan kowt....3 bulan aku dok dalam uh ta dapat laa naa enjoy n kuor2 malam lagi...KENAPE NAME AKU SANGKOT!!!!!!!!!!!!!!! BENGONG TOL LAAA!!!!!!!!!!!!
MENTANG2 AKU ANAK TUNGGAL!!!!! haish....ngok tol.....
BENCI PLKN WOKkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. dont worry honey.akk dulu dpt plkn gak.thn 2008.tp mmg best sgt.percayelah.nnt nak berpisah dgn kwn2 sume nangis.
    btw,follow akk blek ea.

    love,
    dya mohamad
    (;

    ReplyDelete