Tuesday, March 22, 2011

SPM RESULT!!!! OH NO!!!!!!

esok adalah ari terakhir kot aku jejakkan kaki aku ke SMK Seri Ampangan....debaran semakin memuncak...esok penentu segalanya...hari yang dijanjikan telah tibe....Keputusan SPM akan dikeluarkan....cner agaknyew result aku...aku bkn bace buku pown mse pekse taon lpas....bayangkan laa da na SPM aku blh gi kuor malam gi minum laa apew laa...serious cakap....3 subjek yang aku rase mmg 'G' punyew laa.... 1st-Math  2nd-Pdg  3rd-Sej .....serious cakap sume niyh aku ta minat langsong...aku berharap sangat pling kurang dpt 3 kredit....lpas laa aku na gi msok kolej buat Diploma .....x perlu laa aku wat sijil bagai....hohohoh...to my sayangs...i'm totaly worried bout my result 2morow....i can't imagine how much 'G' i've got....i'm totaly sure i will dissapointed my mom n my dad....not only them...but whole my family dat support me......

dalam family ayah aku ade lg cowang amek SPM,n dat is Ejat anak buah aku...kire kitorang bersaing laa....apew laa agaknyew result yang aku dapat....klau aku dapat lagi terok dari Ejat malu laa aku....huish....it cant be like dat....whoooo!!! no!!! it cant be like dat...bak kate ayah'menyesal pown da ta gune da Zizah,terime jewk laa'....mcm mnew plak dengan BI subjek yang aku minat??? agak2 aku akan kecewekan Mdm Parda x??? dalam klass aku bese BI yang dapat tertinggi is Mashitah,Puteri n Aku.....
kite kitorang bersaing laa...hahahahaha....cner laa agaknyew result aku esok...mungkin kah kehancuran @ permulaan???  Allah jewk yang tahu segalanyew...dan aku pasrah jika result aku down....
tp....even result aku terok....itu permulaan dan aku kene mulekan sekali lagi....
i cant juz give up!!!!

WAKE UP ZYZIE!!! DONT BE SUCH A JERK!!! U KNOW U CAN DO MORE THEN DAT!!!
SHOW 2 THEM DAT U R SUMBODY N SUMTHING!!!!
DONT HIDE BEHIND DA WALL!!!!


yeah!! i'm sure i can be sumthing one more days....i'll never give up!!!!


as a secoundary school student.....
form 4

as a prefect of SMK Seri Ampangan....
 form 5

as a student of
SMK Seri Ampangan  from 2006 till 2010


board of prefect SMK Seri Ampangan(i'm the one of them)

No comments:

Post a Comment