Thursday, March 24, 2011

Cepat laa!!! aku na check PLKN!!!!

ta habez2 bnde niyh jewk yang diew tunjuk,dari mule aku check sampai arr skang letih tol aku larh!!! bg jewk laa tau...apew yang susah sangat tah laa....saket ati tol laa!!! bnyak bende orang naa buat laa...macam2 bende nak dirancang....susah btol laa klau name sangkot PLKN niyh...tah cner2 tah name aku sangkot....lagi aku ta mo gi...lagi aku dapat...ngek btol laa...bukan aku tak bese pegi kem or berjauhan ngan family....cume dengan tabiat aku skang membuat aku benci gler naa gi PLKN...member2 aku sume cakap best...apew yang best nyew??? bukan memenatkan kew???? atoiyai...cner name aku leyh sangkot PLKN niyh...haish!



Semakan Status Terpilih Dan Semakan Penempatan Bagi Siri 8/2011
NAMA:AZIZAH ABDOL JALIL
NO. KAD PENGENALAN:930518146188
KUMPULAN:
PUSAT BERKUMPUL:
NEGERI PUSAT BERKUMPUL:
NAMA KEM:
ALAMAT KEM:
POSKOD KEM:
BANDAR KEM:
NEGERI KEM:
TARIKH LAPOR:
MASA LAPOR:
NPP:
CATATAN:TAHNIAH. ANDA DITEMPATKAN DI KUMPULAN 2 ATAU 3. MAKLUMAT PENEMPATAN AKAN DIMAKLUMKAN KELAK


No comments:

Post a Comment