Monday, May 30, 2011

Wedding Abah Tersayang(Mior Azman)

smlm....aku pegi knduri Abah angkt aku dekat Ampangan Seremban..
ok laa...x dewk laa buat besar-besaran....smlm abh mmg bz gler...
aku pown cowg jewk ank angkt diew yg pegi...
yg laen sume dgn urusan msing2 yg x dpt dielakkan...
aku niyh cter2 kowg bkn knal pown abh angkt aku kn3???

ha niyh laa diew abah angkt aku n sume prefect SMKSA
(cop3...x sume...spew yang pg kem kepimpinan tuh jewk)

da hbez cter kenduri...
(sket jewk cter nyew...hahahahaha)

niyh cter aku ngan k.long plak...
diew laa yang teman aku gi kenduri uh...
klau x kompem sgan n aku x kn pg knduri uh
lg pown aku yang mnx k.long ikot...
cbb aku na pnjam kemere diew...
Al-maklum laa...kite pkai enset murah jewk...
hahahahahahaha
niyh laa kjew kitorg dlm kete....begambor jewk.... hahahaha

pemandu berhemah kowt...sitbelt awl2 da pkai


at toilet The Store(Seremban Centrepoint)...smpat lg...





No comments:

Post a Comment