Monday, May 30, 2011

ade ape antare aku dgn die???

die ske poyo ngan aku brang2 QS diew uh...hehehehe


ade ape antare aku n die ek??
aku syg diew sbagai pew ek???
pusing kpaler aku pk kan bnde niyh....
perhatian yg diew bg kt aku da ckop buat aku syg die lbh dri sume
tp aku sndri x pasti perasaan aku kt diew n perasaan die kt aku...
kdang2 aku keliru...kwan @ lebih....
aku x blh nk expect apew2....
 mungkin diew anggp aku kwan....
aku adew jgak tanyew diew tp dlm m0od gurau laa..
aku tanye diew diew syg aku x...
diew kte diew syg sgt2....
tp bler aku tanye diew cintekan aku x...
die troz snyap...
adew bnyak kemungkinan kn???

aku x meminte n aku x memilih...
klau adew lelaki yang blh menyayangi aku seadenye...
aku trime...x kesah laa owh uh tinggi kew rendah kew
gemok kew krus kew...
dlu mmg aku memilih....
tp skang dah x laa....
da baek da skang....wakakakakaka....
lepas aku ptoz dgn Faez...
sume kejadian yg brlaku antare aku n diew...
dah mmbuatkan aku bkk mate aku besar2...
bkn sume laki blh jujor n setie skang...
troz trang aku ckp....x dew skit pown rse give up dlm kaple...
maybe stengah org bler da kcewe kaw2....
troz tkot na bcinte da...
aku start kaple mse darjah 6....
agak mude bg seorg student...
stiap kli aku kpel x smpai pown sebulan 2....
so byangkan laa....skang umo aku 18...
da bpe rmai aku kpel n bpe bnyak kli aku kcewe....
tp aku x prnah menyesal....
tuh sume ketentuan Allah...
Die lebih mengetahui....
yang paling peting....
aku sntiase berdoa kpd Allah...
agar segala urusan hidup aku...
dipermudahkan....
dan Allah kurniekan aku...
sumone dat cn change my life completely....

<3 <3 <3 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment