Thursday, March 15, 2012

Unfaithful

UNFAITHFUL
CURANG

same laa tuh...
unfaithful uh dlm bhase inggeris...
tp dah di past tens kn...kot...bhahahahah
da lme tinggal alam skolah molah niyh
lpe da ha....

lpew nk ucap kn sumthing laa...
Hello peeps <3 <3 <3!!!
3 LOVE uh mksd die 
I LOVE U ye...

tjuk entry aku pd kli ini tentang
FAITH..
JUJUR...

jangan tanye kenape aku pilih tjuk entry yang niyh!!

btol x klau aku kte x semua org dlm dunie niyh
blh jujur dlm kate2,hubungan dan laen2 lg??

mungkin ade yang jujur...tp x laa semua...
sukar untuk jujur dalam segala situasi yang sukar
contohnya dalam perhubungan...
nk ke korg ckp troz trang kt BF korg 
'b..bby da bosan laa dgn b..'
@
'b...bby da bosan laa dgn ubungan niyh...'
klau adew yang berani ckp bnde niyh aku tabik SPRING laa...
bkn senang au nk troz trang mcm niyh...

x yah amek contoh jaoh....
aku amek diri aku sndiri....
teros terang aku x pernah jujur dlm ubungan...
sbb bg aku...
bkn snang nk jujur dgn pasangan...
tpu laa klau korg kte korg sntiase jujur ngan BF korg kn3???
mmg aku tahu at the end of the day...
kite yang akan sengsara...mcm yang aku alami skang...
kecacatan yang bru aku rsekan dkt mke aku mgu lpas
adalah punce dri sikap tidak jujur....
(maybe tak lyak aku gelarkan cacat...
sbb rpe aku msih nmpk normal...)
skali due korg akan LEPAS!!!
tp ingat hidup kite bgai roda...
kjap kt atas kjap kt bwah
so skang it's my turn untuk adew kt bawah...

so ingat2 laa...jujur dgn pasangan  korg...
lbh baik org mnyintai kite drpd kite mncintai org...
sbb org yang mncintai kite...
blh trime kite seadanya berbanding org yang kite cnte....

begitulah berakhirnye Cerita Hati Mizs Zyzie...
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
lot's of LOVE untuk korg peeps.!!!

No comments:

Post a Comment