Friday, January 06, 2012

LATEST!!!!


HAPPY NEW YEAR!!!!!
even da bpew ari da blalu 
still lg dlm m0od taon baru....
ha?? m0od taon bru???
bg aku stiap tahun same jewk
adew laa yang brubh...tp x bnyak kot....
x dewk apew yang aku harapkan taon niyh...
cume aku harap pemergian mama n ayah aku 
ke tanah suci mekah nanti 
blh mendoakan aku supaya 
jadi yang terbaek...
hahahahahahahaha....

malam taon baru???
aku lepak umah kak kiah,
akak tempat aku kje dlu
(dlu ke padahal bru resign pg td)
lepak tgk cter Ombak Rindu
mmg sdeyh beb cter uh
nk2 lg skang tgh single n available....
dpt laa menghayati cter uh....

skang psal kje plak....
aku bru resign pg td as a
PRODUCT CONSULTANT
BLONDAL SALES & SERVICE SDN BHD
aku benti sbb aku nk cube kerje laen plak
dlu jdik product consultant...
skang aku jd CIKGU JIJAH!!!
bhahahaahahahahahahaha.....
aku amek risiko jge adk2 Authisme
(klau ejaan slah pham2 laa ye)
maybe start dis monday....
aku cbe kerje niyh sbb
aku kurang mnat dgn bdak2
so aku cbar dri aku jge adk2 hyper active niyh....
aku da tgk tmpat bkal aku kje nnti...
X RAMAI!!
yg ari tuh aku nampak ade 4 org jewk...
2 org dlm lingkungan skolah rendah@ tadika
2 org lg dlm lingkungan skolah menengah....
snang laa nk jge sbb x rmai....
InsyaAllah aku akan jage adk2 yg kurang bernaseb baek niyh
sebaek mungkin....
hopefully diorg x memeningkan kpaler aku laa...
hohohohohohohohoho.....

No comments:

Post a Comment