Monday, August 01, 2011

4 days to go before 8 month anniversary

x sangke gler....
pejam celik pejam celik...
kpel gado clash..
pastuh kpel gadoh clash...
n kpel blik da 8 month aku ngan Ayiem...
since 5.1.2011...
sampai la aku kpel ngan die...
mcm2 da kitorg tempoh...
die r paling bnyak sbar ngan aku...
aku pon cm tuh jgak...meyh aku ingat kmbali kesah

Ayiem & Zyzie

cerite bermule..
ACTION!!!!

bermulenye perkenalan kami di FB
sebagai adik dan abg...
mse tuh...aku pon bjet laa na test market...
mmg mse uh aku single n available..
aku try rmai mmat...
adew dpt adew yang x...
nseb2,...
hahaha....
pnat ngayat....da ta power da jual minyak...wakakaka
kire Ayiem org yg ke 3 aku ushar...
drpd....
jap pk jap...
rmai gak laa....
drpd 5 org cm tuh laa...hahahaha
tp dengan Ayiem aku rse laen...
aku sungguh2 try die...
pergh!! 
ssh gler na try mmt niyh...
mmg pning aku crik idea na ushar diew...
last2 adew 1 trik....
hahahaha apa itu???
RAHSIE!!!!
aku pkai jampi...hhahahaha
x dewk laa....
aku x jahil cm tuh skali..
penah arr aku mrah sorg2 kt uma...
mse uh die mbok cintan kt BFF die uh!!!
BFF laa knon!!!
aku tgh chat ngan die mse uh
aku ckp
'apew bodo laa ko niyh...da org x nk ko...yang ko thegeh2 kjar owg uh wat pew???mmg owg uh x kn pndang ko pon'
bentak aku cowg2 dlm blik...
aku cube lg...
smpai laa last skali...
maybe die da fed up ngan BFF die uh...
die pon CAIR ngan kate2 aku :)
die trime aku...
lalalalalala...romantik....
hahahahaha
lpas uh start laa msing2 wat hal...
aku admit mmg aku x nk die rpat ngan BFF  die uh cbb
aku x nk die just ingat kn BFF die uh...
aku cube bawak die lari dri bayangan BFF die uh...
last2 aku blik kne...
last2 aku sembor diew...
last2 die mengalah n die try lupekan BFF die uh....
smapai bler die na idop dlm bayangan BFF die???
aku tgk BFF die uh ta pandang die langsong
pnah aku ckp dlm ati aku
'asal ko bodo sangat ta mo kpel ngan aku??? ko pk arr BFF ko uh
trime ko??!! x kn???apew bengap laa mmat niyh'
since dri tuh aku ikhtiar nk dptkn die...
last2 dpt...
bler da dpt bnyak laa plak dugaan...
bak kte diew...
dugaan cinte jarak jaoh....
hahahaha...pandai jewk kam0o kn baba... :)
aku redha...aku trime die seadenye...
biar takdir tentukan segale-galenye...

aku bersyukur sangat...
Allah ksi aku kesempatan untuk,,,
1=mengenali die
2=mendampingi die
3=jadi suri dihati die
4=snang cter sume laa
(mlz na pk)

mmg seronok sgt kenal die...
mmg TERBAEKKKKK!!!!!!
hahahahahaha

to baba.... i love u so much...
happy 8 month anniversary....
i'll alwayz love u no matter wat k....

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 n diz video mama dedicate special juz 4 u...diz is ur fevourite song

AIMAN = Cinta Terakhir


No comments:

Post a Comment