Sunday, July 24, 2011

kau muncul.....untuk apew????

ye aku mmg rndu ko...
n slame niyh pon....
ingatan aku,cinte aku n syg aku....
x pnah pdam untuk ko...
x sdar lg kew btape bsarnye cinte aku kt ko???
ko mnx aku lupekan ko...
FINE!!! aku buat aku yang ko pinte....
aku akur segale kemahuaan ko...
sbb aku nak sangat tgk ko bhagie...
mungkin ko tersekse dgn aku...
BAEK!!! aku lepaskan ko...
walaupun ssh....aku cube....
sampai aku jmpew seseorg...
aku x prnah jmpe diew even dgr suare diew...
tp die baek...mungkin aku yang x reti hargai die...
die bnyak sbar dgn aku....
die bnyak than maki aku....
tp....
1 ari ko muncul...
cinte aku,syg aku,rindu aku pd ko yg da pdam uh...
muncul blik....
tp dgn kemunculan ko uh...
menambahkan luke kt hati aku...
apew lg yang ko nak???
x ckop lg kew ko sketkan ati aku dlu???
aku sdar aku BODOH!!!
aku BUTE!!!
ko pon tau aku pernah terjerat dgn rakan baek ko sndri kn???
ye aku tau...ko bnyak cube menyelamatkan aku tp 
aku x pedulik kte2 ko....
aku cube blaz blik mcm apew yang ko buat pd aku
aku cube mnx maaf mse hari peperiksaan besar aku
n ko x hiraukan kate2 maaf dri aku...
dan sekarang bler ko muncul...
aku cube buat bnde yang sme....
aku cube tak hiraukan ko...
tp...
ko nk tau apew yang aku dpt???
SAKET,SAKET,SAKET,SAKET dan SAKET
yang TERAMAT!!!
ko rse x sume tuh???
ko x rse....
sbb ko seorang LELAKI!!!
ko lelaki yang mudah bermain cinte dgn mane2 perempuan....
BAGUZ!!!!
trozkan usehe anda...
kamoo mmg pntas lakukan itu...


No comments:

Post a Comment