Wednesday, June 01, 2011

Hati Yang Kau Sakiti


Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
kerna kini kau telah membaginya
maafkan jika memang kini harus ku tinggalkan dirimu
kerna hatiku selalu kau lukai


Tak ada lagi yang bisaku
 lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan
apa yang ku rasa


Ku menangis membayangkan 
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya


Ku menangis melepaskan 
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus selalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti


Maafkan jika memang kini
harus ku tinggalkan dirimu
kerna hatiku
selalu kau lukai


Tak ada lagi yang bisa ku 
lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan
apa yang ku rasa


Ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya


Ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus selalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti


lirik lagu niyh cukop untuk buat aku menangis...
aku da tau nak buat apew...
aku terpkse lpas kan diew...
aku lepaskan die x bermakne cinte aku terkubur mcm tuh jewk...
x bermakne aku ta cintekan diew...
ye!! mmg adew terbit rase kekesalan dlm hati aku...
tp...berbaloi kew tuh sume???
aku x tau hati diew...
aku x tau pew yang adew di minda die
n most important thing is...
aku x tau cinta diew tlus @ x untuk aku...
mmg sdeyh tok lpaskan diew pergi...tp aku terpkse
biar Allah yang tntukan jdoh kitorg msing2..
klau btol die jdoh aku....
mustahil aku menolak...



No comments:

Post a Comment