Saturday, May 07, 2011

tired =(

pergh mmg pnat gler arr pg niyh...mmg terase r pnat driving...
lg2 time mlm....dgn ngantoknyew...mmg sme ckop laa....
smlm pkol 9 lbh aku kuor....na pi umah makngah...
then aku pi jmpot A.r n capix....
yang capix uh aku antor diew kt umah...
klau na ikotkan aku mmg na ajk diew...tp mse tuh diew excident plak....
lg pown bpak eh da coll....so diew knew laa blik...
aku bedue jewk laa ngan A.r gi umah makngah....
mmg best laa gi umah makngah....
dpt tgk iman n deli....
da bsar da diorg....
deli pown da mcm2 perkataan  da diew ckp...
sonok r tgh bdak2 mmbesar dpn mate...
(aisyeh....zizah...ko blom gtal na nkhah lg kn3...)
hahahahahahhaa

smlm aku cbar dri aku bwak mlm2...ok laa....mmg best...
tp yang x than uh mate ngantok r....
berat jewk mate na bkk time drive smlm....
ngek btol...
yew laa mnew x nyew...smlm ptg aku ta titow...
mmg terase laa bdan sengal2....pergh gler...

k laa niyh jewk yg mmpu di taip....
na smbong titow.... =)

No comments:

Post a Comment