Wednesday, May 11, 2011

FULLSTOP!!!!!! Get Out From my Head T_T


hurm....mmg sdeyh....diew mintak aku lupekan die...

T_T

T_T

T_T

lepas apew yang jd antare kitorg mlm td....
diew face 2 face ckp ngan aku

'eyja,abg mnx lpas niyh eyja lpekan abg,abg pon akn lpekan eyja'
abg x nk eyja rosak sbb abg,lg pon abg bkn yang trbaek buat eyja
eyja berhak dpt lg baek dri abg....'

ciyez ckp mmg still terngiang2 apew yang diew ckp smlm....
mse aku tgh drive plak uh diew ckp...
mmg aku rse na nangis mse tuh
tp aku cube kumpul kekuatan....
aku x nangis...
aku kne tabah...klau tuh yang d'pinte...
terpkse aku lpaskan die...
walau pon mmg ssh...

bkn snang aku na baek ngan diew...
aku baek ngan diew pown mse 30 april....
mse tuh burfday diew...
mse tuh maybe diew ksian kan aku./....
then diew baek laa dgn aku...
diew ngaku diew mmg na lpekan aku...
tp diew mcm ta smpai ati....

nak x nk...aku kne redha,...
aku kne trime hakikat....
aku kne lpaskan cinta aku....
lg pon aku da adew Faez Affendi skang
so aku kne jge ati Faez...

aku ta nk kcewekan die lg...
ckoplaa dlu aku kcewekan diew then diew balaz 
bnde yang sme pd aku....
mmg ta tertanggung luke mse tuh...

papew pown....to si die...


abg eyja dah bersedia lupekan abg....
abg pergilah,abg lupekan lah eyja...
cbb tuh pown mmg khendak abg kan???
eyja pown akn cube lupekan abg....
anggp apew yang jd antare kite tuh ta pnah wujud...
hopefully abg dpt khidupan yang lbh netter bler da lpekan eyja....


ari tuh adew skali aku gyot ngan diew...before aku kpel ngan Faez
aku nyanyi lgu EYE niyh...tjuk diew Izikan Selamanya Namamu Dihati...
aku nyanyi prt niyh...

'selamat sejahtera kepada dirimu,semoga berbahagia tanpa aku...
izinkan selamanya namamu dihati,biarkan selamanya ku begini'

last2 aku mmg kne trime hakikat...mksd lgu niyh btol2 jd kt aku....
nk x nk...terpkse laa...
huhuhuhuhuhuhuh

No comments:

Post a Comment