Monday, April 25, 2011

Al-Fatihah T_T

(first of all hopefully sume blogger or sesape yg bace nukilan aku niyh...moh ler kite same2 menyedekahkan Al-fatihah kepada Allahyarham Saadan Othman...semoge Allah menempatkannyew dalam golongan yang beriman)
Amin...~

kring kring::: 
tibe2 hencet aku bebunyik...lgu I Do by Colbie Caillate...aku tgk kt skrin hp aku
Gumok(panggilan aku to A.r Rahmat)...
pelik apew hal plak mamat niyh coll aku tetibe
then aku angkt
Gumok(a.r): weyh!! mok ko tau x cikgu Saadan da mninggal???
Aku: Innalillahiwainnalillahirrojiun....astaghfirullah...ko bior btol mok??
Gumok(a.r): btol laa ko pk aku nipu ko kew........
Aku: saket pew??? 
Gumok(a.r): saket jatung doe.....
Aku: mnew ko dpt tau????
Gumok(a.r): adew arr bdak 1 tmpat kjew aku bg tau
Aku: ko x pg mlawat kew???
Gumok: aku na gi mcmmnew...mnew aku tau umah cikgu...n aku na naek pew
Aku: ouh k la klau cm tuh bye 

mmg ciyes aku tegejot....aku ingat diew maen2 last2 hanis pown coll aku bg tau bnde yang same
kompem ...mmg btol laa tuh...
mmg x sangke insan yang bername Saadan telah pergi meninggalkan kite sume
Student SMK Seri Ampangan.....
telalu banyak kenangan manis kelas 4-5 Cempake(2009-2010)
bersemadi bersame nyew....
hanye Allah yang tau mcmmne kami....anak2 didiknye sedih
atas pemergiaannye....
Allahyarham suda kami anggp seperti bapa kami sendiri...
cikgu yang paling sempoi,x mudah mrah(snang citer susah nk tgk beliau marah),peramah,
selalu senyum,selalu buat org ketewe....
x pernah kami dpt cikgu lelaki sesempoi beliau....

Allah lebih sayangkan beliau lebih dari kami sayangkan beliau......
semoga beliau d'tmpatkan di kalangan org2 yang beriman....







No comments:

Post a Comment