Wednesday, March 16, 2011

keriuhan melanda....

wahhh.....bkn maen riuh lg bile pakngah,makngah n kak ina dtg td...tambahan plak adew si kecik Aina tuh...lg laa riuh.....suare diew jewk pling kuat....comel btol Aina tuh...klakar tengok telatah si kecik tuh...yg pling syok nyew makngah bwai mai tdong dri Seberang Perai....adew 8,9 helai cm tuh laa....mama aku soh bli ari tuh...mse tuh makngah n pakngah blik Penang...aku ngan mama pown pew lg...soh laa makngah pi borong tdong...sumenyew nice2 n murah2..sehelai Rm 5..mana na dpt kt cni..habaq mai sket..adew tdong mak datin laa tdong pelangi laa... mcm2....tp aku amek 1 jewk...kaler itam...yew laa na amek kaler laen...ta sesuai plak ngan klit aku...makngah bli kaler pink,biru laut...ta bkenan langsong aku ngan kaler2 uh...nseb baek laa adew tdong kaler itam uh...ckp psal tdong niyh...ciyez mmg aku adew hajat na pkai tdong...tp adew beberape sbb yg buat aku tkot na btudong...dlu pnah skali aku btudong tp x lmew...mnew x nyew siang pkai tdong mlm plak...mak datok...seksi habez....so aku lupekan hasrat untuk btudong....tkot laa nnti pew plak owg ckp...mlot tmpayan blh ttop...mlot mnusie...cner agaknyew na ttop uh??? lu pk laa sndri(bak kte Nabil)ayah aku pown adew tgor..'ko niyh pakai tdong mcm mnew zizah??? siang pkai tdong,mlm bju2 x ckop kain plak ko pkai' aish tah laa...mmg aku pown ske pkai tdong cbb nmpk cntik sgt...tp tuh laa...ssh na ckp...ayiem pown soh aku pkai tdong...tp tgk laa...ta blh skelip mate jewk na brubah...sume tuh perlu mase...tp papew hal...InsyaAllah...aku akn btudong...nnti kan kmunculan ku bertudung...

No comments:

Post a Comment