Friday, March 18, 2011

I Think I Love You ^^'

'I Love You,Yes I Do,I'll Be Wif You As Long As You Want Me Too,Until The End Of Time'

Mohd Khaerul Azyiem Amri b Ahmad Idzhar Shah!!
yeah!! dats my Mr Nobita....hahaha...
knp aku panggil die Mr Nobita???
cebab diew pggl aku Doremon.......
mule2 aku na pilih Sunyo...tp mcm x best.....
lg pown Sunyo n Giant kan slalu crik gadoh ngan Doremon n Nobita
so mcm ta sesuai jewk pggl diew Sunyo
lg pown kan Nobita close ngan Doremon
da mcm isi ngan kuku hahahaha......
n bagai aur dengan tebing...
(pergh ayat ta bleyh bla,..)

diew caring sgt...even though diew kongkong aku...tp i know why he doing dat
diew x nak aku ulang lagi 1 kesilapan yang besar
kdang kdang  diew ske sangat carik gadoh ngan aku...
n mcm tuh jgak ngan aku....da elok2 owg tuh m0od ok.....
adew jewk laa aku ckp yang buat diew saket aty...hahaha....
slalu sangat kitorg gdoh....
boleyh dikire laa bpew ari jewk kitorang x gadoh...
bnyak kali jgak aku mintak ptoz gare2 mmg da ta boleyh tahan 
n diew pown adew jgak soh aku carik laki yang lebih baek dari diew
tapi bler pikir2 balik...
aku niyh terbaek kew untuk carik yang lebih baik???

aku tak rase aku yang terbaek,n aku tak pikir aku akan jumpe yang lebih baek
cbb nobody's ferfect man!!
even kalau jumpe pown mesti adew kelemahan laen
so apew gune carik laen
tp laen laa cerite klau da mmg tatew jodoh
tuh na habaq lagu mana plak kn???
teriyak ja la...hahahahah

aty aku berbunge dengan kehadiran diew n cinte die....
die trime aku seadenyew
diew trime sume kelemahan aku
senang cter segala2nye diew terime dengan redha
Allhamdulillah Allah kurniakan diew untuk aku
aku pown terime diew seadanyew...
cinta aku untuk diew....
cebab diew Cukup Indah dalam hidup aku
selain Mama n Ayah aku



No comments:

Post a Comment