Thursday, March 17, 2011

Because I'm a Girl

actually x bnyak lagu korea  yang aku mnat...kire blh disenaraikan laa....mcm 2pm-again again,wondergirls-nobody,bigbang-haru haru,n OST Full HOuse...aku start layan lgu korea  dripada lagu niyh laa...mse tuh kire baru perasan x sume lagu2 diorg x best...adew jgak yang best...yang penting selere pendengar...



first expression aku bler tgk video niyh...mmg mleleh air mate...actually puas aku crik lgu niyh...tp ta jmpew2...tibe2 pg td aku tgk one of my school frenz follow aku....nmew diew Umira...Umi pkai lgu niyh kt blog diew...then aku dgr cm knal plak lgu niyh...then aku search kt youtube....then aku tgk laa video niyh dri mule cmpai hbez...ciyez aku ckp...air mate aku mleleh ta henti2...huhuhuhuhu....lelaki tuh sgop bg mate diew kt pompuan tuh... ssh na jmpew laki mcm tuh skang... :,(

No comments:

Post a Comment